Από το 2010, στη Γερμανία κατά τη διάρκεια χειμερινών καιρικών συνθηκών όπως χιόνι, πάγος, λιωμένος πάγος απαγορεύεται η οδήγηση με όχημα που δε φέρει χειμερινά λάστιχα ή All Weather (με ένδειξη MS, κατάλληλα για λάσπη και χιόνι).
Πρόστιμα
Εάν ο οδηγός πιαστεί να οδηγεί αυτοκίνητο χωρίς τα κατάλληλα ελαστικά, ενώ υπάρχουν χειμερινές καιρικές συνθήκες, τότε θα πληρώσει πρόστιμο 40 €.
Εάν ο οδηγός φέρει σε κίνδυνο άλλους οδηγούς λόγω των ακατάλληλων ελαστικών, το πρόστιμο είναι 80 € και αφαίρεση ενός βαθμού από το δίπλωμα.
Ασφάλεια
Εάν ο οδηγός προκαλέσει ατύχημα λόγω των ακατάλληλων ελαστικών τότε θα έχει προβλήματα με την ασφάλειά του.
Άρα, εφόσον οι καιρικές συνθήκες δεν είναι χειμερινές (δεν χιονίζει ή δεν είναι χιονισμένα ή δεν έχει πάγο) και θα γυρίσετε σε χρονικό διάστημα στο οποίο ο καιρός δε θα χειροτερέψει (αυθημερόν και εφόσον η πρόβλεψη καιρού το επιτρέπει), τότε μπορείτε να οδηγήσετε με όλα τα λάστιχα!!
Πηγή www.wbs-law.de
Ζεις καιρό στην Ολλανδία αλλά δε ξέρεις που μπορείς να βρεις ελληνικά προϊόντα; Μόλις έχεις έρθει για δουλειά ή σπουδές και δε ξέρεις κανένα; Θέλεις να γνωρίσεις άλλους Έλληνες στην Ολλανδία; Ψάχνεις πληροφορίες σχετικές με την Ελλάδα; Ο καθένας μας χρειάστηκε να μάθει κάτι αλλά υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες διάσπαρτες στο ίντερνετ που απαιτείτε αρκετός χρόνος και υπομονή για να βρεθεί η σωστή πληροφορία.
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014
Γνωστοποίηση ελληνικού γάμου στην Ολλανδία
Για όσους μένουν στη Ολλανδία και θέλουν να δηλώσουν/γνωστοποιήσουν το γάμο τους (που έγινε στην Ελλάδα) στο δημαρχείο της πόλης που μένουν, πρέπει να κάνουν τα εξής.
Παίρνουμε από τη ελληνικό δημαρχείο τη Ληξιαρχική Πράξη γάμου, τη μεταφράζουμε στα Αγγλικά ή Ολλανδικά και την παραδίνουμε στο ολλανδικό δημαρχείο.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, από 1-6-2014 η σφραγίδα Apostille δε χρειάζεται πλέον.
Παίρνουμε από τη ελληνικό δημαρχείο τη Ληξιαρχική Πράξη γάμου, τη μεταφράζουμε στα Αγγλικά ή Ολλανδικά και την παραδίνουμε στο ολλανδικό δημαρχείο.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, από 1-6-2014 η σφραγίδα Apostille δε χρειάζεται πλέον.
APOSTILLE. Χρειάζεται πλέον ή όχι;
Σχετικά με την σφραγίδα της Χάγης και για το πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας το προξενικό γραφείο προέβει στην παρακάτω ενημέρωση:
"Η σφραγίδα apostille δεν είναι απαραίτητο πλέον να τοποθετείται σε ληξιαρχικές πράξεις που εκδίδουν οι ολλανδικοί δήμοι και αφορούν γεννήσεις, γάμους, θανάτους ή την προσωπική κατάσταση κάποιου (συνήθως αν είναι παντρεμένος ή όχι). Επίσης εξαιρούνται της σφραγίδας πιστοποιητικά τα οποία εκδίδονται προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αποδείξουν ότι διαμένουν μόνιμα στην Ολλανδία είτε για στρατολογικά θέματα (έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου) είτε εκπαιδευτικά στα πλαίσια της κατ΄ ιδίαν διδασκαλίας (προκειμένου η βεβαίωση που εκδίδει το προξενείο να κατατεθεί από τους γονείς στο γραφείο του συντονιστή εκπαίδευσης Βρυξελλών). Η σύμβαση αυτή έχει ισχύ από 1ης Ιουνίου 2014 στην Ελλάδα και έχει ήδη κυρωθεί από πλευράς Ολλανδίας. Ουσιαστικά και οι ολλανδικοί δήμοι θα έπρεπε να σταματήσουν πλέον να ζητούν από τους Έλληνες πολίτες που επιθυμούν να εγγραφούν σε κάποιο δήμο την επίθεση της σφραγίδας στα ελληνικά έγγραφα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει μάλλον ενημέρωση των δήμων από πλευράς αντίστοιχου ολλανδικού υπουργείου εσωτερικών.
Όσον αφορά φορολογικά θέματα, οι ενδιαφερόμενοι πλέον απευθύνονται ηλεκτρονικά στην ολλανδική εφορία στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση woonplaatsverklaring@belastingdiest.nl επισημαίνοντας το bsn και την χώρα για την οποία θέλουν να εκδοθεί και παραλαμβάνουν ταχυδρομικά το πιστοποιητικό κατοικίας χωρίς τη μεσολάβηση του προξενείου."
"Η σφραγίδα apostille δεν είναι απαραίτητο πλέον να τοποθετείται σε ληξιαρχικές πράξεις που εκδίδουν οι ολλανδικοί δήμοι και αφορούν γεννήσεις, γάμους, θανάτους ή την προσωπική κατάσταση κάποιου (συνήθως αν είναι παντρεμένος ή όχι). Επίσης εξαιρούνται της σφραγίδας πιστοποιητικά τα οποία εκδίδονται προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αποδείξουν ότι διαμένουν μόνιμα στην Ολλανδία είτε για στρατολογικά θέματα (έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου) είτε εκπαιδευτικά στα πλαίσια της κατ΄ ιδίαν διδασκαλίας (προκειμένου η βεβαίωση που εκδίδει το προξενείο να κατατεθεί από τους γονείς στο γραφείο του συντονιστή εκπαίδευσης Βρυξελλών). Η σύμβαση αυτή έχει ισχύ από 1ης Ιουνίου 2014 στην Ελλάδα και έχει ήδη κυρωθεί από πλευράς Ολλανδίας. Ουσιαστικά και οι ολλανδικοί δήμοι θα έπρεπε να σταματήσουν πλέον να ζητούν από τους Έλληνες πολίτες που επιθυμούν να εγγραφούν σε κάποιο δήμο την επίθεση της σφραγίδας στα ελληνικά έγγραφα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει μάλλον ενημέρωση των δήμων από πλευράς αντίστοιχου ολλανδικού υπουργείου εσωτερικών.
Όσον αφορά φορολογικά θέματα, οι ενδιαφερόμενοι πλέον απευθύνονται ηλεκτρονικά στην ολλανδική εφορία στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση woonplaatsverklaring@belastingdiest.nl επισημαίνοντας το bsn και την χώρα για την οποία θέλουν να εκδοθεί και παραλαμβάνουν ταχυδρομικά το πιστοποιητικό κατοικίας χωρίς τη μεσολάβηση του προξενείου."
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)